donderdag 2 augustus 2012

Niet stil gezeten...

Tja, en als je dan denkt dat ik helemaal niets heb gedaan, dan heb je het mis. Ik ging op vakantie en nam mee....een snoepdoos vol met lapjes.


Oude lapjes, in een ver verleden eens gekocht omdat ik ze nou eenmaal moest hebben. Voor de heb dus, maar ja op een gegeven moment moet je er wel iets mee gaan doen toch? De English Paper Piecing methode is zo'n beetje mijn favoriet op dit moment dus van het een kwam het ander. Kartonnetjes geprint, geknipt, lapjes gesneden en het gereedschap bij elkaar gezocht (naald, draad, paperclips en schaartje). Alles bij elkaar in een overzichtelijke box van IKEA (ik hou nou eenmaal van overzicht) en voila!


Geen idee hoe groot ie gaat worden, zo groot tot de stof op is.

Groetjes,

2 opmerkingen:

Nicky zei

heel mooie stofjes
knap hoor
fijne dag nog, vero

needlesandpins zei

It looks great ! And I also love the fabrics too.
Brigitte/A