zondag 29 januari 2012

Over van alles en nog wat.

Het is rustig in huis, DH is met de oudste zoon naar de Kuip om hun favoriete cluppie aan te moedigen. De jongste bleef gezellig thuis om hier met een vriendje hun club (die andere dus) aan te moedigen. Ik hou wijselijk mijn mond en ben volledig onpartijdig...Gisteren is de aannemer al geweest om de "betonpoeren" in de grond te graven. Beter nu dan wanneer het straks hard gevroren heeft!


We hebben vanochtend al lekkere brownies (uit een pakje hoor) en een quiche Lorraine (eigen baksel) gebakken.


Het ruikt dus nu heerlijk in huis! Het zonnetje schijnt en de bloemetjes maken het geheel weer helemaal af.

De dag kan voor mij al niet meer stuk. Gisteren nog even wat nieuwe lapjes gehaald bij Samsara en dan weten jullie al wat ik ga doen tijdens de wedstrijd. Ik heb de stippeltjes bedacht als achtergrond van het grote huis in het midden. Het plein, zullen we maar zeggen. Straks een even kijken of het zo wordt als ik het in mijn gedachten heb.
Fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen: