zondag 8 januari 2012

Eerste oplevering

De kop is eraf, de eerste week van huisjes bouwen zit erop. Nou ja, nog niet helemaal dan, wat ook gelijk verklaard dat jullie slechts 6 huisjes zien.
Wel heb ik gelijk de stof voor de tussenbies en het blokje erbij uitgezocht en alvast op sommige plekjes eraan gezet. Nog niet helemaal, maar dat komt omdat ik de blokjes nog wil combineren met de toekomstige blokjes waar dan weer andere stukjes lucht in zitten. Snappen jullie het nog? Enfin, de puzzelstukjes vallen later wel op zijn plaats.



Voorlopig is er nog genoeg werk aan de winkel, en ik denk ook niet dat ik het kan volhouden om er elke dag 1 te maken. Er wachten namelijk ook nog andere projecten die dit jaar nu eindelijk eens af moeten. En eigenlijk vind ik het ook wel leuk om steeds met iets anders bezig te zijn (durf het aantal projecten bijna niet op te tellen, maar het lijstje is lang!). Vandaag nog 1 huisje te gaan, dat moet in ieder geval gaan lukken.

Fijne dag allemaal,

2 opmerkingen:

Caroline zei

Ik ben ook begonnen met het huisjes bouwen. Het is hartstikke leuk om bij iedereen rond te kijken. En ja, 1x per dag gaat mij ook niet lukken. Ik heb nog heel andere projecten. Ben opgehouden met ze te tellen, op mijn werk moet alles altijd georganiseerd en in orde zijn. Thuis mag ik van mijzelf zoveel projecten starten als ik wil. En ze komen vanzelf een keer af. groetjes Caro

Judith zei

mooie combinatie van kleuren en aan je foto te zien, gaat de huisjesquilt straks helemaal goed in je interieur passen :-)