zondag 11 december 2011

Lichtjes

Dit weekend zijn we druk bezig geweest met het huis in kerstsfeer brengen. Alle boxen werden weer van zolder gehaald, de boom in elkaar gezet (ja....we hebben een mooie neppert, in het kader van het milieu en de kosten uiteraard). Voordeel is wel dat hij altijd mooi recht staat en geen rommel geeft!
Vervolgens werden de andere boxen geopend en de rest gedecoreerd.

De foto's zijn wat donker, want ik heb wat andere knopjes op het toestel uitgeprobeerd. Met de flits geeft het niet weer wat mijn ogen zien en nu dus kaarslichtfoto's. Ik vind het wel mooi eigenlijk.
We hebben ook nog een rondje Brabant gedaan, familie en vriendin bezoeken.Daar heb ik ook nog snel een foto gemaakt van het kerstkleed wat ik vorig jaar gemaakt heb.
Dit was het even voor nu, maar er komt nog meer!

Groetjes en een fijne week,

Geen opmerkingen: