zaterdag 31 december 2011

Laatste blogje van het jaar

Dit wordt alweer mijn laatste berichtje voor dit jaar. Na voorzichtig wat stappen te hebben gezet op het worldwide web, kwam de vaart er pas wat later in. Er kwamen zelfs al 10 volgers! en ook diverse reacties op mijn berichtjes! Dat was pas leuk. In het nieuwe jaar gaan we dus nog even door, als ik jullie verveel hoor ik het wel toch?
Nog even de laatste updates:

De cadeautjes voor de juffen hadden jullie nog tegoed en ook de quilt & kussenrol van DS zijn inmiddels helemaal klaar. Rest mij alleen nog om jullie allen te danken voor alle lieve reacties en een heel goed begin van 2012 te wensen! Doe voorzichtig allemaal, want we hebben tenslotte alle 10 de vingers nodig om te freubelen!
Happy New Year!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

Ieke78 zei

Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar!