woensdag 9 november 2011

Quilt Midweek

Het is een beetje stil geweest aan deze kant van de lijn. Kreeg al commentaar van een paar, maar ik heb een goed excuus hoor! Voor de 2de keer ben ik meegeweest naar een quiltmidweekje in Elspeet. Met 16 dames heerlijk in een hotel om vervolgens de hele week alleen maar te quilten. We hadden een eigen zaal tot onze beschikking en die kon s'avonds gewoon op slot, zodat we onze spulletjes konden laten liggen. We begonnen natuurlijk met een show en tell en de foto's spreken voor zich!






Persoonlijk vond ik deze "Notekraker" heel erg mooi, maar helaas had de maakster hem al een poosje geleden gemaakt en was zij niet meer in het bezit van het originele patroon. Mocht iemand dit nog hebben, wil ik het graag overnemen! Een van de workshops deze week was de Japanse puzzel en het stadje bouwen. Hieronder nog wat foto's van de diverse steden die gebouwd zijn die week.



Heb ik het zo weer een beetje goed gemaakt?

Groetjes,

Geen opmerkingen: